BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Isnin, 14 Mac 2011

Tanggal 14 March 2011

Hari nie sebelum pergi kelas aku p medic u...selsema tahap gaban lagi!!!!serius xtahan sangat....selsema nie dah lama...semua gara2 virus yang merebak...wakakaka:)pukul 3:00 aku chaw dengan kawan2 aku yang sakit jugak..huhuhuhu...


First time masuk medic u..wakaka..lawak bebenor...:D..aku tengok ramai je orang..last2 ambik keputusan nak ambik ubat je..xnak jumpa doktor...lepas dapat ubat satu beg,kami masing2 pun keluar...ubat entah apa2...ANGIN tul!!!


Kami masuk kelas typing terus...memang best hari nie sebab lec 2 ada meeting....punya kenduri la kelas kami hari nie..kalau x serius je satu kelas..hehehehe...habis je keja yang dia bagi,kami pun terus blah dari kelas sebab kawan aku yang sorang 2 sakit..pening aku dibuatnya...asal masuk je kelas typing sakit...masuk je sakit..haissshhhh.....pelik2..!!


Sebelum balik bilik kami singgah Dewan Makan beli makanan..aku beli pizza dengan air milo cincau....YUM3!!!..

Tiada ulasan: