BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 13 Mac 2011

ceRamaH beK pUnYa!!!

Assalamualaikum sahabat2 ku sekalian....:)


Den nak kabo sebab hari nie den dengan teman2 den p dengar ceramah pasal "Tips Untuk Menghadapi Peperiksaan"....tajuk punya la best...heheheehe...lagi satu sebab nak dapat kupon...lagi banyak kupon lagi baik,kan3!!!!


Aku pun siap2 la sebab kawan2 aku kata kena p dalam kul 8.20 malam sebab kupon 2 terhad je...so siap2 la,dengan kepala yang sakit..hidung yang ketat akibat selsema....aduhhhh.....:(lepas siap2 kawan aku yang sorang nie nak makan,so turun la awal kit.........makan punya makan punya makan....lepas 2 kami gerak....


Dengan semangatnya kami melangkah ke DSG(Dewan Sejuk Gila).....'bapak' sejuk...!!memang best la kan kena dengan selsema aku nie...huhuhuhu.....
Elok beberapa minit,penceramah pun sampai....Ya Allah...BORINKNYA ceramah dia nie...xsanggup nak mendengar..!!!OH TIDAK!!!!kami apa lagi,masing2 wat keja sendiri la...sorang dengar lagu,sorang lagi baca majalah korea....haisshhhh.....dengan pengerusi yang tatabahasanya lintang pukang....cian tengok dia...hahahahaha....dia ungkap je apa2 ayat,kami kat sini gelak2...gelak dengan tatabahasa LUCUNYA!!!hahahaha......


Hampir pukul 11,ceramah pun selesai....kupon pun masing2 dah dapat...kali nie kupon dapat memang best...duduk dan tunggu je...xmacam biasa,kena REBUT macam orang yang kelaparan meminta makanan untuk dimakan...memang xleh blah tul!!!!habis je ceramah,kami pun chaw dari DSG...


*Dari ceramh 2 ada la jugak info penting yang aku dapat yang leh aku gunakan masa exam nanti.....hehehehe....ORANG YANG SIBUK SELALUNYA PANDAI,DAN ORANG YANG PANDAI SELALUNYA BERJAYA..!!!!!*^_~

2 ulasan:

Tasya LaLaLa berkata...

ceramah paling skit ati penah ku dgr..!!!

kak yuyun berkata...

hahahaha..
sabo jela...!!!