BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 12 Mac 2011

~_@ seLepaS SpM...!!!

Tahun 2009....tahun yang x boleh aku lupa....tahun aku dengan kawan2 aku menduduki SPM....
Masa 2 jangan dok cakap la...memang perasaan bercampur baur...gembira,sedih,takut.....:(
Memang waktu nie kami study gila bangang la....xpernah2 study macam biasa...lepas sekolah wat tuisyen...waktu rehat study...cikgu2 memang push kami semua,mau xnya kami nie anak kandung sekolah nie...sekolah aku ditubuhkan tahun 2005....


Tahun 2010..x silap aku bulan 3...waktu 2 keputusan SPM dah keluar....macam2 anggapan dalam kepala hotak kami...
Nak jadikan cita lawak bila aku teringat kembali saat nie...hahaha...kawan aku NOR ASHYKIN BT ROSLEE...dia bagitau kat aku yang ayah dia dapat tau dari pihak atasan yang kawan aku nie dapat keputusan teruk sangat2...yang kawan aku nie CUAK gila...CUAK tahap gaban...!!
Dia punya tanya sekali ayah dia betul ke x apa yang ayah dia bagitau...ayah dia kata yela..keputusan memang teruk...yang shikin nie punya cita kat aku yang masa SPM dia memang wat teruk tambah2 lagi ADD MATH...aku wat xlayan je sebab memang tau dah perangai dia...merendah diri tahap LOW GILA..!!!xmasuk akal langsung....kalau aku xpela jugak,leh diterima pakai..sebab aku memang xpandai pun...huhuuhu....
Sebelum pi ambik keputusan 2...malam 2 shikin punya mesej aku bagitau yang dia takut dengan keputusan dia..dia takut kata2 ayah dia 2 benar...sebab ayah dia bagitau yang kawan ayah dia check memang nama NOR ASHYKIN BT ROSLEE....memang xlari dengan nama dia....
yang aku dok pikiaq kalau shikin keputusan dia macam yang ayah dia bagitau,aku lagi la kan...memang kena penabuh denga family la....


Detik nak p ambik keputusan dah sampai...huhuhu...memang takut gila2...geng2 aku plan nak p pukul berapa,jumpa kat mana...semua 2 dah settle...kami pun gerak la p sekolah dalam kul 11 x silap aku....sampai je kat pintu sekolah,tengok ramai orang p nak ambik keputusan...Ya Allah!!!!ketaqnya kaki nie nak melangkah masuk sekolah...takut gila dengan keputusan kami...mau xnya,kami nie kelas first,so kena la tunjuk yang kami nie BAGUS la sikit...hehehehe....
Kami pun masuk sama2...kami wat2 jalan sekeliling sekolah..x pi ambik keputusan lagi..hahaha saje nak buang masa sambil nak hilangkan debaran yang melanda....
Pas 2...masing2 dengan muka CUAK p ambik keputusan dekat cikgu....lepas sain semua dokumen yang kena sain....kami pun genggam la keputusan masing2...takut kalau orang len nampak....hehehe...
Dah semua habis sain,masing2 tunjuk keputusan antara satu sama lain....first2 2 takut....last2 keputusan kami lebih kurang sama je...cuma point je lain2....kami 3 orang dapat sama kecuali inah...lebih satu A dari kami..dia xpayah cakap la..akal batu delima....


Cikgu2 semua pakat mai tanya dapat berapa...kami senyum sambik jawab dapat cukup2 makan je janji lulus semua....lepas 2 cikgu2 semua ucap tahniah..2 je..kami semua happy la jugak sebab xsangka dapat result macam 2...kalau nak ikutkan exam biasa kami xpernah dapat keputusan macam nie...susah sangat nak dapat...!
Lepas je dapat keputusan SPM 2 kan,aku punya marah kat shikin...2 la len kali pikiaq macam2...ayah hang saje je wat lawak bagi hang ketaq...dia punya sengeh sampai ke hujung telinga...haishh..geram aku!!!!haha..;p
Aku xleh lupa saat kita p ambik keputusan weyh...semua suka duka kita kongsi bersama...apa2 terjadi kita saling support!!kan3...!!!



Muka tersenyum gembira setelah mendapat keputusan SPM....rindu mama Zanita...:)


Muka shikin yang xleh BLAH....meluat aku...hahaha...saje je lawak...masa 2 shikin bersyukur sebab dapat keputusan yang xmacam ayah dia sangka...wakakakaka!!!!!!


Dari kiri...Chan Phey Ying...Chin Kah Yee...Lau Karn Jye...Syameem...Syawal...Nasran...Amin....
Semua muka2 pandai2...wakaka....Chan Phey Ying n Nasran mendapat keputusan yang sangat memberansangkan dengan 12A dan 5A...tinggi la 2..bersyukur lah ek dah rezeki kita sampai kat situ je...hahaha....

Insyaallah kita semua akan mencapai kejayaan masing2 dengan cemerlang....AMIN....
Rindu korang semua!!!!@_@



Tiada ulasan: