BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 19 Mac 2011

PasaR maLam...:)

Assalamualaikum kawan2...:)


Hari nie aku p jalan2 kat pasar malam dengan Natasha Fairuza, Dylla Naira, Najwa Nazihah, Ziera Bouvier, n Syazwani Abrahim.....xperasan pulak dalam geng nie ada 3 Penang n 3 Selangor...hahaha...


Kami xbeli apa2 kat pasar malam,kami terus p makan kat pagar.....tapi rupanya pagar dah bertukar dinding sebab dah tukar tempat...wakakaka...aku je order mee tom yam, yang len pakat order nasi....hehhehe..


Lepas makan kami saje je jalan kat ekspo kot2 ada barang yang leh beli...xde pun aku tengok...yang aku xtahan masa keluaq tadi...Ya Allah...si Dylla Naira punya gelak dari awal p sampai balik...pening kepala kami semua....untung la dah in the relationship....hahaha....gelak sedap xpela jugak,nie gelak macam xikhlas...dylla oh dylla....lawak la keluaq dengan hang...


Hahaha,2 je la aktiviti cuti aku hari nie...tengok korea then keluaq p pasar malam..hahaha memborinkkan....hehe...jumpa lagi,daaaddaaaa....:)

Tiada ulasan: