BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 12 Mac 2011

Koleksi :) Novel-novel Kak Yuyun...

                Aku start suka n baca novel masa aku form 3...kawan aku la yang ajaq baca novel nie...sape lagi kalau bukan Nor Ashykin bt Roslee....haissshhh...family hantaq p sekolah soh belajar,nie baca novel...aduhh....
Sekarang aku mula beli novel untuk wat koleksi...hahaha pantang ada duit sikit je novel...tapi x banyak la sangat....kalau banyak memang kena penangan siku la dari mama aku..wakaka....Aku suka novel yang berunsurkan remaja..wahh..!!pas 2 aku suka cita yang macam paksa2 kawen..confirm aku belinya novel 2...kalau aku baca novel 2 kalau leh xmakan satu hari..lyn novel punya pasal...hehe!!:)
Nie antara novel yang pernah aku baca dan aku beli....


Dulu gila sungguh dengan novel nie..!!!like3..:)


Novel nie kalau nak tau citanya,masa aku beli xsempat aku nak baca kawan2 aku dah rembat awal2...aku macam besa la...MENGALAH..hahaha...bagi la depa baca dulu....
Yang aku nak tergelaknya bila novel nie sampai je kat aku,aku tengok xmacam novel dah...hahaha...kemek2 je...haisshhhh..nak kena siku depa nie...babab kang..bru tau...!!


Novel nie aku pinjam kat maksu aku...dia pun gila novel  jugak macam aku....BEST jugak cita nie,bagi aku la...xtau la bagi orang len..sebab aku pakai bantai je baca nie..hahaha...


Novel nie aku nak cita memang aku nangis sebab hayati sangat2...sedih kowt....merah hidung bila baca novel nie...wakaka,lawak kan..novel punya pasal sampai menangis2 dibuatnya....


Ria Qistina....hmmm...novel nie aku baca kalau x silap aku masa form 3....'bapak' best giler cita nie....wadduuhh...sampai aku sanggup membelinya walaupun telah baca....nak wat koleksi punya pasal....


Nie pun novel yang pernah aku baca...best jugak la..kalau xbest x la aku cita kan...hahaha...


Lafazkan kalimah cintamu...novel yang baru je aku beli dalam tahun nie....best jugak cita dia...sape xkenal Siti Rosmizah,penulis yang tip top yang semakin meningkat...hopefully dia dapat reka novel2 yang lebih best..confirm eden beli puny0...hahaha....


Satu2nya koleksi novel yang dikarang oleh lelaki yang aku beli....sebab best 2 yang aku beli....novel nie bersiri...yang sempat aku beli Bagaikan Puteri dengan Cinta Sang Ratu...yang Hijab Sang Pencinta aku xbeli lagi sebab dok gila dengan novel lain...hahahaha...nanti2 la aku beli...hehe:)

Banyak lagi novel yang aku xpaparkan....nanti pening lak kepala hampa semua dok baca blok aku nie...wakaka....nanti apa2 comment la ek...hehehe....*HIDUP NOVEL*...wahh..terLEBIH sudah..!!! 




2 ulasan:

fatien nabiela berkata...

i pown shuka gk bca novel yg u ada ..
yg i plg shuka ermm :cinta kau dan aq .
HAHAHA .best laa :)

kak yuyun berkata...

hehehe...yeke???
ska jgk novel 2..best sngt..:)