BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 12 Mac 2011

seBeluM sPM...@_~

Rindu sangat saat nie...serius rindu sangat..!:(...
Nak jadikan cita nie,masa nie satu hari sebelum SPM..memang kami wat gila betul..satu kelas p bergambar dengan kawan2 @ cikgu2..:) Cikgu2 pun xheran dengan perangai kami,heheehe..kelas first kan,memang wat pala...hahaha...Geng laki dengan geng p0mpuan separate..p bergambar masing2....Yang wat bestnya pengawas bawak kamera p sekolah, sape lagi kalau bukan NOR ASHYKIN BT ROSLEE,hahaha....tapi cikgu nampaknya x marah dengan perbuatan kami..sebab depa pun tau yang kami akan SPM besok hari..so bagi la kebebasan kepada kami untuk berseronok....


Kami bergambar dengan cikgu2...sape2 jela yang dapat kami jadikan mangsa....memang masa 2 semua rela je..kelakar habis...satu hari xbelajar....memang fikiran kami xkusut untuk besok....habis moto cikgu2 kami jadikan tempat untuk bergambar...*sowi ye cikgu*...yang ad masa nie cuma aku,nor ashykin,nur annisa,toe lih ying,mei sean,kah yee....geng laki punya pasal kat hampa la weyh!!!hahahaha...


Nie kelas aku...nama je kelas first...tapi tengokla keadaannya...macam tongkang pecah!!!...hahaha...tapi apa2 pun kelas kami is the BEST!!....kelas yang memegang anugerah sebagai KELAS TERBERSIH sepanjang tahun....nama kelas kami 5 Arif...Arif la sangat kan...hahaha...beberapa orang je dalam kelas nie yang cerdik2 belaka...tabik spring la kt depa nie....:)


Yang aku ingat la dalam kelas nie tergolong daripada....ikut urutan pangkat la ye...hehehe...
1-Amin bin Alif Lee...(Ketua Pengawas)
2-Mohd Nasran bin Nasehir Khan(P.Ketua Pengawas 1)
3-Aku ler...Nurul Hasyati Akma bt Abd Shaber(P.Ketua Pengawas 2)
4-Toe Lih Ying(Bendahari Pengawas)
5-Nor Ashykin bt Roslee(Bendahari Pengawas)
6-Chin Kah Yee(Setiausaha Pengawas)
7-Nur Annisa bt Noor Napis(AJK Pengawas)
8-Cheah Mei Sean(K.Kelas)
9-Mohd Syameem b Ab. Samad(P.K.Kelas)
10-Mohd Syawal b Mad Noor(AJK Kelas)
11-Ridzuan b Rahmad(AJK Kelas)
12-Nur Shakinah bt Mohd Shuaib(AJK Kelas)
13-Siti Humaira bt Mohd Shauthi(AJK Kelas)
14-Gang Kang Yong(AJK Kelas)
15-Lau Karn Jye(AJK Kelas)
16-Tharmadurai(AJK Kelas)
17-Chan Phey Ying(AJK Kelas)...


Rindu sangat dekat depa semua.....sekarang nak jumpa balik bukan main payah..sorang kat utara,selatan,barat,timur...haissshhhhh....bila la kita nak berkumpul kembali ek..!rndu sangat kat hampa..Semua kenangan dengan hampa akan aku ingat sampai bila2 weyh walaupun ada yang xberapa rapat sangat...serius walaupun aku jauh..aku masih ingat lagi detik kita bersama menelaah ilmu dalam bilik kita 2....senda gurau kita..pahit manis kena marah sama2 dalam kelas 2....aku x leh lupa semua 2...macam2 kita kongsi bersama...:)apa2 pun aku cuma nak bagitau yang aku sayang hampa sangat sebagai seorang kawan....tanpa hampa semua aku xakan faham apa itu erti PERSAHABATAN....I LOVE YOU ALL!!!!!





Muka time skema lagi...hahaha:)really miss this moment....


1 ulasan:

kak yuyun berkata...

sowi la klu ad yg mn aku tersilap....
hehehe...
manusia selalu melakukan kesalahan...hehe