BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sabtu, 12 Mac 2011

2PM in my heart...!!!

Aku xtau sangat nape aku leh minat sangat dengan kumpulan korea nie...mau xnya...ahli2 dia 'bapak' hensem..cair kot kalau tengok.....ce tengok kumpulan nie...:)


Tengokla betapa hensemnya...hai xtahan aku bila tengok depa semua nie...hahahahax...:)


Alahai comeynya depa semua nie...!!!arghhhh!!!!wat je gaya macam mana pun...tetap comey n hensem...


Alahai 2PM...hehehe...semua lagu dia aku layan...best sangat..!!:)


Tengokla....comeynya...tapi dalam semua nie...aku minat sangat dengan sorang mamat nie....agak2 leh tau x sape dia...jeng jeng jeng......


Nie la dia Nichkhun....hensemkan dia nie...ramai sangat peminat..jeles I...wakakaka....
Dia nie darah Thailand...patut nampak macam ada kelainan sikit....aku suka gila masa dia nyanyi lagu "I'LL BE BACK"...hensem gila kot dia dalam video klip 2....hai la Nichkhun...nape la wat aku jadi macam nie...hahaha.....


Go Nichkhun!!!Go Nichkhun!!!!Go Nichkhun!!!!!.....





Tiada ulasan: