BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Jumaat, 15 April 2011

tEst KoKo yG aWes0mE...:)

Hai friends::)
 Hari nie aku dengan kawan2 yang lain test koko....koko kami ialah "Pemikiran Pemimpin",..so kiranya semua nie bakal pemimpin la jawabnya...wakakaka perasannya aku..tapi kalau betul apa salahnya kan??Hari last kelas koko nie En Kaha dah bagi soalan spot kat kami semua, so dia bagi time kat kami soh p perpustakaan cari bahan untuk soalan spot 2...kami nie pun p la cari jawapan..aku n Nani p cari kat internet..yang ara dengan ieqa cari bahan kat buku..ntah ada ntah x..hehehe:)
 So bila semua dah dapat jawapan, masuk kelas bincangla...En Kaha pun bagi jugak jawapan yang sebenar, tapi cepat sangat...tak sempat eden nak menyalinnya...cuma sikit je...dari sumber jawapan 2 la aku masukkan dalam exam koko tadi, biar la kalau salah pun janji aku wat kena dengan soalan yang dia bagi...hehehe....tadi masa exam kami ambik port paling belakang sekali, jahat betul...tapi bukan niat nak meniru pun...cuma takut sangat kat En Kaha 2..hahaha...soalan exam tadi ada 3 je, tapi Ya Allah 10 markah setiap satu, so masa tulis jawapan 2, kena la rajin2 kan tangan untuk tulis panjang2...aku dari duduk tegak sampai melekat kat meja menulis jawapan tadi, punya lenguh tangan,huuhu....tapi apa2 pun test koko dah selesai, hanya mampu berdoa untuk dapat result yang elok...AMIN....")




Pemikiran Pemimpin!!!!!!CHAIYOK UNTUK SEM DEPAN!!!!HEHEHE:)

Tiada ulasan: