BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 21 April 2011

PapeR PerTamA...(1)


Nie la paper exam pertama yang aku ambik hari ni....penat membaca dalam 3 hari jugak la...punya menghafal sebab subjek nie susah kot...kos aku setiap sem ada belajar subjek dari kos len...pening kepala la...huhuhu...sakit kepala kot..macam2 kena hafal..mana xnya, ada 6 subtopik yang kena baca..besa la orang xpandai memang gelabah bila nak baca...ce tengok orang yang pandai, relax je kan..huhuhu..:(

Tadi aku ambik exam kat DSG (Dewan Sejuk Gila a.k.a Dewan Serba Guna)...bapak sejuknya..baru duduk je dah pening kepala sebab tak tahan dengan sejuk...haishhh....paper nie 3 jam, tapi nak singkatkan cita aku wat exam nie dalam 2 jam je..xtau nape..pening la duduk lama2...budak xpandai la katakan...:(..tapi tadi aku dah wat yang sedaya upaya..hope dapat markah yang memberansangkan...bukan mengecewakan...takutnya...huhuhu..:(



CHAIYOK2!!!!....jangan pikir yang negatif ye kak yuyun...ingat semua penat lelah ada balasannya yang baik.....jangan berhenti berdoa...:)

Tiada ulasan: