BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Ahad, 10 April 2011

~diriku~

Dear Blog......


saje je aku nak post benda nie sebab aku teringat dengan satu slogan nie...."biar kita sakit asalkan mereka senang...". aku xtau kenapa dari dulu sampai sekarang aku still lagi pegang kata2 nie sebagai semangat utk aku....kalau aku wat tersilap apa2 benda..balik nt aku akan terpikir kata2 nie...then aku akan perbetulkan perbuatan aku....ntah kenapa dengan aku nie, aku prefer sakit dari tengok orang len sakit....gila kan aku nie, tapi itulah aku....mungkin aku xska orang len terasa dengan sesuatu kejadian, cuma kadang2 terjadi jugak....banyak dah peristiwa yang aku simpan selama nie, bahkan org yang paling rapat dengan aku pun xtau apa yang aku alami selama nie...aku simpan je...tahan sampai dh lama nanti dia akan hilang sendiri..


aku nak balik ke sekolah cina aku balik....walaupun cina semuanya tapi depa xwat aku rasa sedih...hepi je selalu walaupun keja sekolah bnyk, kena marah dengan cikgu...hehe sweet sngt masa 2....aku rasa tenang sangat saat 2..tapi sekarang...hmmm.....nak balik kegembiraan 2...mish u Lih Ying...best friend forever...!!!!!!dh la aku pun xtau nak tulis apa lagi...aku bukan penulis..heheehe...


hal ini xde kena mengena dengan yang hidup ataupn yang mati...hanya luahan yang xterkata dari aku sahaja...
BIAR KITA SAKIT ASALKAN ORANG LAIN SENANG...!!!teruskan memegang kata2 ini wahai kak yuyun....aku tau aku bukan sorang, Tuhan ada dengan aku....peace..:)






Tiada ulasan: