BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Rabu, 27 April 2011

PapeR KetiGa... (3)


Yeah !!! paper ketiga ialah Office Administration !!!! dlm bnyk2 paper dgn yg sebelum nie, paper nie la bnyk tajuk ... smpai 8 kot klu xsilap... keh3 ... aku punya menulis wat nota ringkas sampai lenguh tangan2 ... aku punya menghafal la isi2 kandungan yang terkandung dlam subjek nie sampai nk nangis rasanya !!! dah la masa nie aku dengan ada masalah dengan kawan lagi .... tension aku ...

Kami ambik exam nie kat blok j lak ... so xde maknanya nk sejuk2 lagi. ... kami gabung dengan kelas lain.. xsilap kelas F n G kot ....aku ambik port kedua dari depan ... hahaha sebab lambat masuk semua tempat dah kena rembat ...!!! lepas baca BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM ... aku pun bukak la soalan ... dalam hati ASTAGFIRULLAHALAZIM .... soalan susah beb !!! susah sangat ... nasib la leh jawab dari xjawab ....aku xthn kot, kul 11 suku je aku keluar ...dengan sakit perut semua ada ...ramai kot yang keluar, ingat ka depa pandai sungguh jawap paper nie, sekali depa pun panas sebab soalan susah ...hahaahahahaha....

Apa yang aku punya menghafal xmau nak masuk, dia p masuk yang merapu ... so pesanan kat sini, ambik buku office 2 hafal semua, jangan tinggal satu pun ... hehehe...apa2 pun soalan tadi memang senang ... senang nak fail bak kata tv...haishh ....sabar2...hmm...


Nie la padahnya !!! hahahaha ... :D

Tiada ulasan: